JIKA ANDA BERMINAT HUBUNGI
081343699693.....
ANDA PESAN KAMI ANTAR

Minggu, 05 Desember 2010

bAju PenGanTiN/Baju KaweN wanita

ada hangan-hangan nak bukak butik baju pengantin….kumpul baju2 santek..ntah dpt ke x tahu la…butsebelum kmpul baju pengantin..kt kmpul arkk gmbar2 dl…..bleh wat rujukan nak kawen 6t ahahaha…. ingat senang ke nk kawen..tnggi kos tau…tp mesti ark nk santik..bkan selalu….lain la kalo d plan awl2 nk kawen kejab je leh ark…ahahaha …nie antara bj pengantin yg aku skak…harap u all ske gak(*-*)
baju nie warna dah cantik…design pon ok..tp x brapa nk sesuai bg yg bertudung…bg yg x btdung cntik je…tmbah lg kalo wedding 2 korng bt dkt tmn..sweettttt sgt
org cntik pkai apa pon cntik….kalo kt prsan la kan sometime bj 2 x cntk mn tp d sbbkn model 2 cntik..it look good.. tp mcm dinas nie memang dh santek…sesape ske ptih bleh la wat plihn
yg nie aku ske..dia ala2 indon skit…bnyak manik..but bg owang gemuk x sesuai sgt cos dia nmpak pdat sgt…kalo nk jgk just krangkan mnik2 …lg pon nmpk simple je…dia hias ngan mnik2 n labuci2..bj nie mmng asal dr indon.kalo sape pnh tgok owang indon kwen bj dia simple je n lbih kpda kebaya penek..tp memang cntik bj dari sn
yg nie btul2 ciri muslimah…ayu bertdung..potongan dia pon tdak sendat sgt…memang kn ngan gy ciri2 muslimah..sesapa yg berkenan blh la…lg pn dia dalm byk color..kalo aku..aku ske warna cokelat…ada ari 2 time jejln kat kedai ngan member aku ada jmpa satu warna cokelat memg santik..6t kalo ada msa aku ltak gmbar 2
yg nie nmpk mewah,simple n selesa….satu nsihat aku bg yg nk plih bj pengantin..lih yg cntik n selesa…dua2 bnda nie kn ada kos kalo santik tp x slesa memng x best..byngkan sa2 hari kowang nk pkai bj 2…jgn 6t smpai jtuh sdah..gara2 x slesa
santek kan..n nmpk lmbut sgt…mesti guna kain mhal nie…n baget pon mesti la tinggi…baju pengatin mmng mhal sbb bkn sng nk siap

Tidak ada komentar:

Posting Komentar